مداحی حاج حسین عینی فرد(جهت دعوت ازمادحین کشوری  ماروخبرکنیین)
مداحی حاج حسین عینی فرد(جهت دعوت ازمادحین کشوری  ماروخبرکنیین)

مداحی حاج حسین عینی فرد(جهت دعوت ازمادحین کشوری ماروخبرکنیین)

جهت دعوت ازمادحین کشوری ماروخبرکنیین .






مداحی های مداح اهل بیت احسان دهقانی

پخش ان لاین نیزافزوده شد کلیک کنید

کربلایی سید علی مومنی - زمینه - مادر من نماز و نشسته میخونه.....

کربلایی سید علی مومنی - شور - فاطمه من نمیخوام بعد تو زنده بمونم....

کربلایی سید علی مومنی - سنگین - ناله های بی امانش زد شرر بردل عالم....

کربلایی حسین عینی فرد - واحد - پشت و پناه عالمین یا فاطمه ام الحسین....

کربلایی سید علی مومنی - تک - چه شود که ای شه لافتی نظری به جانب ما کنی....

کربلایی سید علی مومنی - شور - دل حزینه من دوباره واسه حرم تو بیقراره...

کربلایی سید علی مومنی - شور - همش به فکر کرب و بلاتم آقا....

کربلایی حسین عینی فرد - شور - من دیوونه ی چشمای تو تو صنم دلربای من

کربلایی حسین عینی فرد - شور - این دل غمزده درهوای توئه....

کربلایی سید علی مومنی - مدح حضرت امیر علیه السلام و رضه حضرت زهرا سلام الله علیها

Music4 محسن داداشی - روضه حضرت رقیه(آذری)

بین الحرمین - حسین عینی فرد

Music4 محسن داداشی - شور - توکه بال رحمتت

Music4 محسن داداشی - واحد  - ببین بی تو بابا نفس هام می گیره

Music4 محسن داداشی - سنگین - ای نگار عالمین

Music4 محسن داداشی - شور - حسین آقالاما(آذری)

Music4 حسین عینی فرد - شور - توکه می دونی

Music4 حسین عینی فرد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

Music4 حسین عینی فرد - روضه پایانی - آذری



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد